2015. július 13., hétfő

kapital ett

"Got me hoping you'll save me right now
Your kiss got me hoping you'll save me right now".. 
x 

Sohasem gondoltam volna, hogy Ő lesz az. Ő lesz az, akinek majd az összes szava a világot jelenti számomra. Hogy Ő lesz az, aki nélkül nem vagyok képes élni: de ráeszméltem. Rabul ejtett.
Gyűlöltem az összes érzésemet, ami valaha is lejátszódott bennem, amikor tekintetét az enyémbe fúrta; amikor tengerkék szemei úgy fürkészték arcomat, hogy létezni is megszűntem.
De muszáj volt elengednem: Ő sohasem lehetett az enyém. Soha nem érinthetem meg úgy, hogy ne legyen következménye, és ezért legszívesebben  meghaltam volna.
Amikor tudtára adtam, mennyire szeretem, mindig csak elmosolyodott, és erősen átölelt. Lerítt róla, hogy Ő viszonozza az érzéseimet.
Bármilyen nehéz terheket ad a világ, az ő vállán ezerszer is eltudom viselni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése